Zoeken in deze blog

zaterdag 2 april 2016

Praktische organisatie en paashaasjes

Het is al lang geleden, alweer! Omdat ik zeer zwanger ben (nog 3.5 week te gaan!) en dus veel tijd heb gestoken in doopsuiker, geboortekaartje, moe zijn, gaan werken en mijn eerste kind opvoeden :)
Sinds twee weken is mijn bevallingsverlof begonnen en dat kwam geen dag te vroeg! Tijd om al die laatste moetjes af te werken en om me mentaal en praktisch voor te bereiden op de grote dag... Ik kan daar eerlijk in zijn: bij mijn eerste zwangerschap stond mijn valiesje voor het ziekenhuis al laaaang klaar. Nu heb ik alleen nog maar een lijstje klaarliggen met daaronder een aantal van de spullen die ik denk mee te nemen... Misschien omdat ik vorige keer een week overtijd ben gegaan, dat ik onbewust de haast niet voel...

Maar toch, het moest deze keer maar eens een kindje met haast zijn... Tijd om wat actie te ondernemen denk ik dan!
Daarbij hoort ook: het fototoestel 'leegmaken' en alle foto's op de pc zetten. Schaamtevol moet ik bekennen dat dat al van begin december geleden was. Het was dus ook de moeite, dat aantal foto's. Vandaar ook dat ik al lang geen blogpost meer geschreven heb... ah nee, de foto's stonden op de camera en ik had geen zin/tijd om ze eraf te halen. Dat heb ik nét gedaan, meteen keurig alle wazige foto's eruit gehaald en hier is alvast een eerste fotootje om te delen: een klein paas-kadootje voor mezelf, mijn moeder en grootmoeder!


In de Ikea vond ik de leuke bloempotjes en de paasbloemen, mijn Cameo sneed de konijntjes uit zelfklevende vinyl en in mijn voorraad vond ik nog enkele schattige konijnenstaartjes om erop te kleven. Tadaaaa... weinig werk en meteen een heel leuk en persoonlijk kadootje!

Het idee zag ik op een facebookgroep, op een emmertje om eitjes te rapen...

Nu ga ik verder foto's bewerken, zodat ik er binnenkort kan tonen van mijn kerstkaarten... *bloos* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten