Zoeken in deze blog

dinsdag 19 april 2016

kadokaart-doosje

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag van verre familie, om een kaart te maken voor de verjaardag van hun vader. Hij zou tickets krijgen voor een concert, maar de tickets zelf hadden ze nog niet. Of ik daarom een kaart met kadobon kon maken...

Een leuke uitdaging sla ik niet vaak af! Ik maakte een collage van het logo van de groep en wat foto's, zette daar de datum en de locatie van het concert op en sneed het tot een puzzel met de Silhouette.
Helaas, daarvan maakte ik geen foto!!

Om dan de puzzel toch een beetje leuk te verpakken, maakte ik een doosje ipv een kaartje. Aangezien ik toen volop aan het voorbereiden was voor de doopsuiker, heb ik gemakshalve voor een bestand uit de Silhouette store gekozen. Ik zeg dan wel gemakshalve, maar het was nog wel zoeken om te weten waarvoor ik elk onderdeel nodig had. Ikea-gewijs had ik op het einde dan ook nog enkele onderdelen over ;)

Dit is het dan geworden!
Een blauw doosje als 'envelop'.  Daarin het eigenlijke kadoosje, met bovenaan een flapje om recht te zetten als display. Daarin zit een tag waarop ze hun wensen en namen konden schrijven.


Op onderstaande foto zie je het kleine schuifje met daarin de puzzelstukjes.


De kleuren en decoratie hield ik simpel, het was tenslotte een mannenkaart!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten