Zoeken in deze blog

maandag 11 april 2016

Geboortekaartjes en een 50e verjaardag!

Het voordeel van je camera lang niet leeg te maken, is dat je daarna véél foto's hebt om over te bloggen...

Deze keer een blogpostje voor twee geboortekaartjes die ik de afgelopen maanden heb mogen maken.
Het eerste kaartje is op bestelling gebeurd. In de badmintonclub van mijn vader is een van de trainsters bevallen van een zoontje, Stan. Ze wilden graag een persoonlijke kaart sturen en die mocht ik maken! Altijd een beetje moeilijk als je 'carte blanche' krijgt in een bestelling, maar ik vond het toch een leuke kaart...
Het uiltje vooraan gebruikte ik op de geboortekaart en de doopsuiker van Tijn. Het voelt dus een beetje raar om dit figuurtje nu ook ergens anders op te zien.


Dan werd er ook op het creatijd-forum een baby'tje geboren! Marijke kreeg een mooie zoon met de leuke naam Thije. Uiteraard maakte ik voor hen ook een kaartje!


Tot slot nog een kaartje voor Yvon van het Creatijd-forum. Zij vierde haar 50e verjaardag! In Nederland noemen ze dat ook wel de 'Sara-verjaardag' of zeggen ze dat je op je 50e 'Sara' hebt gezien. Dan kan een kaartje van Sara toch niet ontbreken hé? ;)

Intussen waren er op datzelfde forum nog twee dames die 50 werden, Jolanda en Wiebine... Ook zij kregen een kaartje van mij, maar... ik vergat om er een foto van te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten