Zoeken in deze blog

woensdag 6 april 2016

Jingle bells... (part two)

En ja hoor, nog meer jingle bells...
want in de vorige post liet ik zien hoe ik zelf kaartjes maakte voor kerst, maar in deze post krijgen mijn ontvangen kaartjes de aandacht die ze verdienen!

Naast kaarten maken is het natuurlijk ook héél leuk om ze te krijgen... daarom laat ik toch nog even zien welke mooie exemplaren ik kreeg in december!
Ik weet dat de achtergrond niet echt kerstig aan doet, maar ik kan er ook niet aan doen dat ik zo'n zonnige keuken heb hé ;)

Deze prachtige kaart kreeg ik van Marjolijn. Ik vind ze echt zo mooi... al zijn al haar kaartjes wel pareltjes hoor! 


Dit frisse kaartje kreeg ik van Jolanda

Deze kaart werd gemaakt door Annerieke. Ze maakte een kaartje volgens de flapvouwkaart-tutorial die ik hier eerder plaatste! 

Deze kaart kreeg ik in de swap waar ik vorige keer over sprak, van Annelies!

 Dit kaartje stuurde Els naar mij!


 Dit kaartje kreeg ik van Sandra. Zij heeft ook op haar blog een tutorial staan over hoe je de kaart kan maken. Ik maakte met haar uitleg ook een kaartje...


En tot slot, deze kersthanger van Marijke gekregen. Ik vind het een leuk idee om een kaartje als hanger te maken! Zo kan de ontvanger er nog mee doen wat hij wil: in de kerstboom hangen, aan een kaarten-lint, ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten