Zoeken in deze blog

zondag 12 april 2015

Mooi weer... vandaag!

Jahaaa, het was een zonnige (en winderige) dag, dé gelegenheid om mijn nieuwe droogmolen uit te proberen.

Niks zo heerlijk als buiten kunnen drogen. Ik weet niet goed waarom, maar ik vind het minder erg om de was buiten te hangen dan binnen op een droogrekje. En dan daarna die was met buiten-lucht-geur in de kast, hmmmm... De lente is écht begonnen!

Ik had in mijn vorige bericht ook nog gesproken van een Paasproject. Bij deze kan ik het wel tonen...
Een gehaakte Kip Katrien van de geweldige haakpatronen van Stip en Haak. Het is op de foto niet zo zichtbaar, maar 't is best een grote kip hoor. Heel leuk om te maken! Omdat mijn zoontje enorm houdt van diertjes (en ze vaak ook wegjaagt met zijn enthousiaste kreten) en in het bijzonder van de kippen in onze tuin, had ik het geweldige plan (twee weken voor dé deadline) om voor hem een kip te haken, die hij van de paasklokken zou krijgen. Dus alle huishoudelijk werk moest wijken (wat een straf!) om de kip op tijd af te krijgen. Heel trots was ik de vrijdag voor Pasen al klaar! Vol verwachting gaf ik de knuffel af aan Tijn en... hij smeet ze weg!!! Verder wil hij alles wat ik haak, in zijn handjes houden of is een bol wol ook al meer dan voldoende, maar nu ik eens iets voor hem maak... wil hij het niet! Dus ja, nu zit ik hier met een kip. Gelukkig is ze makkelijk in onderhoud ;)





1 opmerking:

  1. Als ik zo jouw was zie hangen zou ik bijna voor de lol een wasje draaien, ziet er vrolijk uit, hahaha! En die Tijn toch, wil geen kip van zijn mama, gekke jongen!

    BeantwoordenVerwijderen