Zoeken in deze blog

maandag 28 januari 2013

Naast boeken ook nog creatief bezig zijn...

Ik lees best door de laatste tijd, maar ik ben ook nog vaak met mijn crealiefjes bezig hoor!
Ziehier een rijtje...

Een kaartje dat ik maakte voor een collega die beviel van een tweeling...


Een kaartje dat ik maakte voor een vriendin die beviel van haar tweede zoontje...


En deze super-aap haakte ik als kado voor diezelfde vriendin...


Tenslotte nog een 'winter-bord'. Een hele tijd geleden maakte ik eens van elk seizoen een canvas, om afwisselend aan de muur op te hangen. Datgene van de winter was echter nooit naar mijn zin. Nu afgelopen zomer de muren hier geschilderd zijn, paste het er ook gewoon niet meer op. Dus ging ik aan de slag, met dit resultaat...


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden zeg! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal geweldig, ik ben helemaal weg van je aapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige kaartjes zeg en dat aapje is echt super leuk!!

    leuk blog ook..ben volger geworden zodat ik vake rkan komen kijken.
    gr Cissy

    BeantwoordenVerwijderen