Zoeken in deze blog

zaterdag 3 november 2018

Halloween-huisje

Toen Marjolijn een tijdje geleden op instagram een huisje toonde dat ze met de Home Sweet Home set van Stampin up had gemaakt, was ik op slag jaloers. Gezond jaloers wel hoor, maar toch... ;) Ik was dan ook heel blij dat ik die set nog op een tweedehandssite kon vinden, want nieuw was hij niet meer te koop.

Inmiddels maakte ik al drie Halloween-huisjes. Ik maakte maar van één versie foto's, maar de rest is gelijkaardig, op de huisjes na.




De paddenstoeltjes kocht ik vorig jaar al bij de action, met het idee dat die ooit wel van pas zouden komen. Nu dus. De pompoentjes vond ik daar dit jaar. De takjes heb ik al jaaaaaaaren, nog vanuit mijn beginjaren kaarten maken en scrappen, toen ik in alles wel scrapmateriaal zag ;)

Met de set van het huisje maakte ik ook nog enkele halloween-kaarten. Daarvan staat een foto op mijn camera, dus dat zal nog even moeten wachten...

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk huisje Sara! Superleuk home-decodingetje ;) heb je ervan gemaakt met de paddenstoeltjes en pompoenen. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Sara, ik zie dit nu pas!!! Ben natuurlijk weer enthousiast bezig voor Halloween en ging dus eens een rondje bloggen. Op Instagram had ik het huisje al wel gezien. Wat is het leuk geworden!!! Een voordeel, je mag weer aan de slag!!!

    BeantwoordenVerwijderen