Zoeken in deze blog

woensdag 29 augustus 2018

Zomert-shirts (ieder t-shirt is een kusje waard!)

Alweer lang geleden, mijn laatste blogpost. En ik ga me daar niet voor excuseren, want het heeft deugd gedaan! Ik heb heel veel genaaid en geschilderd en genoten zonder de stress om er zeker foto's van te maken en er een leuk tekstje bij te schrijven... en het is nu ook niet dat mijn blogje omver geblazen werd door het aantal bezoekers. Het was wel comfortabel zo, even niet aan mijn blog te moeten denken.
Maar hoe zeggen ze dat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan... het begon al weer een paar weken te kriebelen om toch nog eens terug te starten, voor de zoveelste keer. Ik bedacht zelfs al wat ik allemaal zou kunnen tonen hier.

Het bleef bij denken en voornemens, meer ook niet. Tot ik net in mijn mailbox zag dat blogger me miste en dat het al lang stil was geweest hier. Dat was de trigger om toch nog heel snel voor het slapengaan een kort iets te schrijven!
Dus ja, I'm baa-aack!

En om toch ook nog iets moois te laten zien, hierbij een foto van de laatste zomert-shirts die ik voor de kindjes maakte. Voor elk een ander mooi Scandinavisch printje.

Het stofje met de rode huisjes kocht ik online bij Pieke Wieke. Het stofje met de oranje boompjes komt van bij Studio Splatz. Die laatste is echt wel de ontdekking van de zomer geweest zeg! Allemaal stofjes die ik stuk voor stuk supermooi vind. Heel kleurig, soms ook retro, mooie prints... Daar volgen dus zeker nog kledingstukjes van!
 Het patroon is nog steeds het gewone t-shirt van Minikrea.

1 opmerking: