Zoeken in deze blog

zondag 30 april 2017

de kaartjes van april!


Ik vertelde al wel eens over de verjaardagslijst van het Creatijd Forum. In april waren er twee jarigen en voor hen maakte ik onderstaande kaartjes!


 De flamingo en blaadjes maakte ik met een stempelset van Stampin Up Al de rest is een verzameling van diverse spullen en restjes uit mijn voorraad! Het lukt me niet vaak om van een allegaartje toch een mooi kaartje te maken, maar dit vind ik zeker geslaagd!

Dit kaartje maakte ik uit de Oh Happy Day kaartenkit van Stampin Up! Een leuke kit om verschillende mooie kaarten te maken. Leuk om je eigen ding mee te doen, maar ik maakte schaamteloos de voorbeelden na. Fijn als je weinig inspiratie of energie hebt en toch een kaartje wil maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten