Zoeken in deze blog

zaterdag 18 maart 2017

Doopviering - uitnodigingen en bedankjes

In november werd mijn jongste pukkie gedoopt. Geen gezellige maand, maar ik was vastberaden om er wel een gezellige dag van te maken!

Ik maakte zijn uitnodigingen - heel eenvoudig wegens tijdsgebrek - uiteraard zelf! Een mooi groen gemĂȘleerd karton werd door mijn Cameo in grote tags gesneden. Ik stempelde er een achtergrond op, sneed nog een figuurtje uit voor onder een schattige foto, een strookje waar 'uitnodiging' op werd geprint en nog een vosje dat over was van de doopsuiker... en dat was het dan!

Nu ik eraan denk, moet ik de doopsuiker ook nog eens tonen... Zoveel te doen, zo weinig tijd!



Met deze uitnodiging kreeg ik iedereen in de kerk en op het feestje, maar nadien kregen ze ook nog allemaal een bedankje van ons.

Toen Tijn gedoopt werd, maakte ik met glasets en de Cameo een theelichtje met een uiltje op (zijn figuurtje van de doopsuiker) en zijn naam. Ik wou dus iets dat hierbij zou passen, maar toch anders...

Na wat nadenken, wist ik het! Ik kocht kleine bloempotjes en zette mijn Cameo aan het werk met vinyl. Ik sneed een cirkel uit wit, de naam werd uit die witte cirkel gesneden. Uit oranje sneed ik een vosje en met heel veel gepruts en gezucht, kreeg ik dit resultaat...








Je wil niet weten hoe lastig het was om die kleine oogjes te laten kleven terwijl ik de delen er rond weg heb gepeld... Maar het resultaat mag er wezen!

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan !
    Ik ga je ideetje pikken voor het communiefeest van mijn kleinzoon ,
    bedankt , echt heel schoon .

    BeantwoordenVerwijderen