Zoeken in deze blog

zondag 23 oktober 2016

Terug van weggeweest!

Afgelopen zomer heb ik vaak met een baby op mijn schoot gezeten. Het moment bij uitstek om op blogs te gaan neuzen, wat mensen met meer tijd dan ikzelf, gemaakt hebben! Dat bracht me telkens tot de conclusie dat ik mijn eigen blogje eens wat wilde opfrissen. De banner was al jaren oud, de lay-out sprak me niet meer aan, kortom, verandering was nodig!

Ik deed inspiratie op bij de vele blogs die ik regelmatig lees en maakte met de dingen die ik mooi vond, mijn eigen ding. Achter de schermen uiteraard, want alles moet direct van de eerste keer goed zijn, zo ben ik wel!
Nu, bijna drie maanden later, was het wel eens tijd om de schermen op te doeken en de nieuwe lay-out te tonen! Het is nog niet perfect, maar zal het dat ooit zijn? En is het dan zo'n ramp dat er de komende maanden nog dingen zullen veranderen?

Nee dus! Het is tenslotte echt een kleine hobby, dit blogje, een van de vele hobby's die ik heb. Ik heb dus beslist dat ik er gewoon plezier aan wil hebben, zonder al te veel moeten wakker te liggen van perfecte foto's, gevatte teksten en regelmatig nieuwe posts. Ik heb niet de tijd en de capaciteiten om een veelbezochte blog te maken, maar ik wil gewoon tonen wat ik zoal maak, vertellen hoe dat gegaan is en misschien ook nog anderen inspireren. Dat laatste zou een leuk extraatje zijn!

Die beslissing neemt al heel wat blog-stress weg, dus vanaf nu kan ik er weer tegenaan!

Met het opfrissen kwam er ook een nieuwe blog-naam! Ik wilde geen Crealiefjes meer maar iets neutralers. Ik heb er lang over nagedacht, want ik heb zoveel interesses.  Het was niet mogelijk om die in één blognaam te omschrijven, die dan nog eens persoonlijk was en nog niet bestond. Daarom is het gewoon '... van Sara' geworden. Want de dingen die ik hier toon, hebben allemaal één ding gemeenschappelijk: ze zijn allemaal van mij!De url heb ik niet durven aanpassen, uit schrik dat ik dan meer kwijt ben dan ik wil.

En om dan toch nog af te sluiten met wat foto's, na al die droge tekst: van diverse hobby's een eenvoudige foto!

Een zomers t-shirt voor Tijn!

Boontjes van eigen kweek. Lekker! De paarse werden groen na het koken...

Een kaartje op vraag, voor iemand die naar een trouwfeest moest.





1 opmerking:

  1. Hey, kei-leuk. Frisse lay-out, mooi gedaan. Hoe heb je je banner gemaakt? Ik ben ook wat aan het 'denken', om wat te veranderen, maar ik weet niet zo goed wat en vooral niet hoe. Je vindt ook telkens wel hele leuke stofjes voor je kleertjes. Waar ge je meestal kopen?

    BeantwoordenVerwijderen